Συμμετέχω!

Επικοινωνιακό Πρόγραμμα “Συμμετέχω!”

Πράξη: Συμμετέχω!

Επιχειρησιακό Πρόγραμμα: «ΚΡΗΤΗ 2014-2020»

Διαρθρωτικό Ταμείο: Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης – ΕΤΠΑ

Επενδυτική Προτεραιότητα 6α): Επενδύσεις στον τομέα των αποβλήτων, ώστε να ικανοποιηθούν οι απαιτήσεις του περιβαλλοντικού κεκτημένου της Ένωσης και να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες που έχουν προσδιορισθεί από τα κράτη μέλη για επενδύσεις που υπερβαίνουν τις εν λόγω απαιτήσεις.

Δικαιούχος: ΔΕΔΙΣΑ Α.Ε. (ΟΤΑ)

Προϋπολογισμός Ένταξης: 131.970,00€  χωρίς ΦΠΑ και 163.642,80€ συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ 24 %.

Ημερομηνία ένταξης: 06/10/2021

Κωδικός ΟΠΣ: 5089184

Η Πράξη εντάσσεται στη Στρατηγική Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης του Δήμου Χανίων με τίτλο “Η Αναζωογόνηση του Αστικού Κέντρου Χανίων με όρους αειφορίας και κοινωνικής συνοχής” (ΣΒΑΑ RECODE), έχει ενταχθεί στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κρήτη» 2014-2020 και χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Ανάπτυξης) και από εθνικούς πόρους μέσω του ΠΔΕ με τελικό συνολικό προϋπολογισμό που προέκυψε μετά από ανοιχτή διαγωνιστική διαδικασία: 156.279,68€.

Στόχος του έργου, είναι η ενημέρωση των πολιτών, των επαγγελματιών, αλλά και των επισκεπτών, στην περιοχή παρέμβασης της Στρατηγικής Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης (ΣΒΑΑ) του Δήμου Χανίων, ήτοι η Βόρεια περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Χανίων, για την πρόληψη της παραγωγής απορριμμάτων και τον τρόπο διαχείρισης των ειδικών αποβλήτων όπως είναι η μείωση χρήσης πλαστικής σακούλας και συσκευασιών, διακριτή διαχείριση για ηλεκτρικές στήλες, ΑΗΗΕ, ιατροφαρμακευτικά, απόβλητα κρεοπωλείων και ιχθυοπωλείων, τηγανέλαια κλπ.

Παράλληλα, μέσω των δράσεων της Πράξης «Συμμετέχω!» επιδιώκεται η ανάπτυξη αμφίδρομης επικοινωνίας, η βελτίωση της ποιότητας της ζωής των πολιτών και γενικότερα, η προστασία του φυσικού περιβάλλοντος.

Περιοχή παρέμβασης:

Η Βόρεια περιοχή της Δημοτικής Ενότητας Χανίων, η οποία περικλείεται από τις οδούς: Σελίνου, Κισσάμου, Μ Μπότσαρη, Μαργουνίου, Εφ. Πολεμιστών, Ηγ. Γαβριήλ, Κ. Μάνου, 8ης Δεκεμβρίου, Κροκιδά, Δρομονέρου, Σαμαριάς, Δαγκλή, Χαιρέτη, Μαυρογένηδων, Γραμβούσης, Χαλέπας, Προφ. Ηλία, Αγ Κυριακής.

Αναλυτικότερα, η Πράξη περιλαμβάνει ένα (1) υποέργο:

Υποέργο 1: Επικοινωνιακό Πρόγραμμα “Συμμετέχω!” στην «ΠΡΟΛΗΨΗ αλλά και ΠΡΟ(Σ)ΚΛΗΣΗ»”

Στο πλαίσιο του Υποέργου 1 θα υλοποιηθούν εξειδικευμένες δράσεις ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης των δημοτών, των επισκεπτών και των επαγγελματιών για την εναλλακτική διαχείριση των αστικών στερεών αποβλήτων τους, οι οποίες είναι

  • Ενημερωτική εκστρατεία για θέματα πρόληψης δημιουργίας αποβλήτων, επαναχρησιμοποίησης και διαλογής στην πηγή αστικών στερεών αποβλήτων και των προγραμμάτων εναλλακτικής διαχείρισης τους, που λειτουργούν ή θα λειτουργήσουν στην Περιοχή Παρέμβασης.
  • Εξειδικευμένες δράσεις για την ενημέρωση των επισκεπτών της Περιοχής Παρέμβασης μέσω ξενοδοχειακών καταλυμάτων, καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και λοιπών επιχειρήσεων τουριστικών υπηρεσιών.
  • Εξειδικευμένες δράσεις για την ενημέρωση των εργαζομένων των ξενοδοχειακών καταλυμάτων, των καταστημάτων υγειονομικού ενδιαφέροντος και λοιπών παραγωγών για τη σωστή διαλογή στην πηγή ανακυκλώσιμων και άλλων αποβλήτων.
  • Ενημέρωση του κοινού για τα υπάρχοντα δίκτυα συλλογής ειδικών ρευμάτων όπως ΑΗΗΕ, ηλεκτρικές στήλες, λαμπτήρες, υπολείμματα φαρμάκων και ληγμένα, βρώσιμα έλαια, ενδύματα/υποδήματα, απόβλητα κρεοπωλείων και ιχθυοπωλείων.
  • Ανάπτυξη συστήματος “επιβράβευσης” για επιχειρηματίες και κατοίκους.
  • Βιωματικά εργαστήρια και δράσεις προώθησης της πρόληψης της παραγωγής αστικών στερεών αποβλήτων και της επαναχρησιμοποίησης.

Η διάρκεια υλοποίησης του Υποέργου 1 είναι 10 μήνες (9/2-8/12 2023) και στοχεύει στη μεγαλύτερη δυνατή ευαισθητοποίηση, ενημέρωση και παρακίνηση των κατοίκων, των εργαζομένων και των επιχειρηματιών, αλλά και των επισκεπτών στην Περιοχή Παρέμβασης στην εναλλακτική διαχείριση των Αστικών Στερεών Αποβλήτων, για τη μετάβαση σε μια πιο κυκλική οικονομία.

Μάθετε περισσότερα στο: www.simmetexo.gr

Τα παραδοτέα της Πράξης «Συμμετέχω!», ομαδοποιημένα ανά είδος, είναι:

Δράσεις/ενέργειες ευαισθητοποίησης:

Α. Δημιουργικά

  • 2 τεμ. Δημιουργικά (λογότυπο, μήνυμα, banner)
  • 4 τεμ. Δημιουργικά αφισών ευαισθητοποίησης
  • 8 τεμ. Δημιουργικά (μακέτες) δελτίου τύπου – ενημερωτικών επιστολών
  • 6 τεμ. Δημιουργικά (μακέτες) ετικέτας πληροφοριών και επιμόλυνσης μέσων συλλογής (κάδων)
  • 4 τεμ. Δημιουργικά ΚΑΙ σύνταξη οδηγών ενημέρωσης
  • 4 τεμ. Διαφημιστικές Καταχωρήσεις (μακέτες)
  • 2 τεμ. Δημιουργικά αφισών/καρτελών πληροφοριών
  • 1 τεμ. Δημιουργικό μηνιαίου ημερολογίου (16 μηνών)
  • 1 τεμ. Δημιουργικό αυτοκόλλητου σήματος «Συμμετέχω»
  • 2 τεμ. Δημιουργικά αναμνηστικών συμμετοχής και επιβράβευσης
  • 1 τεμ. Δημιουργία περιεχομένου Δικτυακής Σελίδας

Β. Εκτυπώσεις

  • 12 αφισών για την Πράξη – διαστάσεις: 100 cm x 200 cm
  • 4 αφισών για την Πράξη – διαστάσεις: 70 cm x 100 cm
  • 1000 ετικετών πληροφοριών
  • 841 οδηγών ενημέρωσης
  • 975 αφισών/καρτελών Α4/Α5
  • 1778 μηνιαίων ημερολογίων
  • 775 σήματα «Συμμετέχω»

Γ. Παραγωγή Διαφημιστικών μηνυμάτων/οπτικοακουστικό υλικό

  • 5 τεμ. Θεματικά ραδιοφωνικά σποτ
  • 4 τεμ. Θεματικό τηλεοπτικό σποτ (προσβάσιμα σε άτομα με αισθητηριακές αναπηρίες),
  • 4 τεμ. Θεματικό video (webisodes)
  • 4 τεμ. Παρουσιάσεις ειδικών θεμάτων (π.χ. ppsx) ή video
  • 2 τεμ. Σενάρια θεατρικών δρώμενων
  • 1 τεμ. Κατάρτιση διευθυνσιολογίου και ανάπτυξη μηχανισμού περιοδικών μαζικών αποστολών μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Δ. Προμήθειες

  • 2 Roll up stand δαπέδου Outdoor
  • 1 Κιόσκι/Τέντας
  • 2 Flag Banner (αυτοστήρικτα)
  • 1 προωθητικό τραπέζι
  • 1 video projector μικρών διαστάσεων
  • 1 laptop
  • 1 tablet
  • 400 επιτραπέζια σταντ
  • 830 USB sticks
  • 991 Τσάντες μεταφοράς πολλαπλών χρήσεων
  • 987 αναμνηστικά συμμετοχής
  • 20 αναμνηστικά επιβράβευσης

Ε. Αναμετάδοση Διαφημιστικών Μηνυμάτων/Δημοσιότητα

  • 40 Προβολές στα τοπικά (αποκλειστικά) έντυπα ΜΜΕ
  • 1168 Προβολές στα τοπικά (αποκλειστικά) μη έντυπα ΜΜΕ – ραδιόφωνο
  • 412 Προβολές στα τοπικά (αποκλειστικά) μη έντυπα ΜΜΕ – τηλεόραση
  • 8 μήνες Προβολής στα τοπικά (αποκλειστικά) μη έντυπα ΜΜΕ – ιστοσελίδες (2 ιστοσελίδες x 1 μήνα+ 2 ιστοσελίδες x 3 μήνες)
  • Ενοικίαση 4 επιφανειών σταθερών υπαίθριων διαφημιστικών μέσων
  • Λειτουργία 6 ενημερωτικών περιπτέρων

ΣΤ. Ενέργειες ευαισθητοποίησης

  • 12 Θεατρικά δρώμενα (2 σενάρια x 6 επαναλήψεις)
  • 6 Τεχνικές συναντήσεις
  • 400 Ενημερώσεις πόρτα – πόρτα/Διανομή υλικού
  • 350 Ενημερώσεις πόρτα – πόρτα/Επίδειξη καλών πρακτικών ΔσΠ
  • 1 Σχεδιασμός – οδηγός υλοποίησης διαγωνιστικής διαδικασίας
  • 2 Τελετές δημοσιοποίησης – επιβράβευσης των «νικητών»
  • 10 Βιωματικά εργαστήρια
  • 1 Παζάρι ανταλλαγής προϊόντων

Ζ. Δράσεις/ενέργειες δημοσιότητας:

  • 1 Εναρκτήρια συνέντευξη τύπου

 

Απόφαση Ένταξης

1η τροποποίηση απόφασης ένταξης

Παρακολούθηση πράξης από το anaptyxi.gov.gr

Project: I Join! in the Cha(lle)nge!

Operational Programme: “Crete 2014-2020”

Structural Fund: European Regional Development Fund – ERDF

Investment Priority 6a): Investment in the waste sector to meet the requirements of the environmental acquis of the Union and to address the needs identified by Member States for investments that exceed those requirements.

Beneficiary: DEDISA S.A.

Ιntegration Budget: 131.970,00€ without VAT, 163.642,80€ including VAT 24 %

Date of inclusion: 06/10/2021

MIS Code: 5089184

 

This project is part of the Sustainable Urban Development Strategy of the Municipality of Chania entitled “The Revitalization of the Urban Center of Chania in terms of sustainability and social cohesion” (SUDS  RECODE). It has been included in the Operational Program “Crete” 2014-2020 and is funded by the European Union (European Regional Development Fund), along with national resources through the Program of Public Investment with a final total budget resulting from an open tender process of €156,279.68.

The aim of the project is to inform citizens, professionals, and visitors of the intervention area of the Sustainable Urban Development Strategy (SUDS) of the Municipality of Chania (the Northern area of the Municipal Unit of Chania), about the prevention of waste production and the way of managing special waste such as reduction of the use of plastic bags and packaging, separate management for batteries, Waste from Electrical and Electronic Equipment (WEEE), pharmaceuticals, butchers and fish shops waste, frying oils, etc.

In this way, the development of two-way communication, the improvement of the quality of life of citizens and, in general, the protection of the natural environment are pursued.

Intervention area:

The northern area of the Municipal Unit of Chania, which is enclosed by the streets: Selinou, Kissamou, M. Botsari, Margouniou, Ef. Polemiston, Ig. Gavriil, K. Manou, 8is Dekemvriou, Krokida, Dromonerou, Samarias, Dagli, Haireti, Mavrogenidon, Gramvousis, Halepas, Prof. Ilia, Ag. Kyriakis.

More specifically, the project includes one (1) sub-project:

Sub-project 1: Communication Program “I Join!” in “PREVENTION and CHA(LLE)NGE”

Within the framework of Sub-project 1, specialized actions will be implemented in order to raise awareness and inform citizens, visitors and professionals about the alternative management of their municipal solid waste, which include:

  • Information campaign on issues of waste prevention, reuse and sorting at source of municipal solid waste and their alternative management programs, which operate or will operate in the Intervention Area.
  • Tailored initiatives to inform visitors of the Intervention Area through hotel accommodations, food & beverage premises and other tourism service businesses.
  • Customized actions to inform employees of hotel accommodations, food & beverage premises and other producers about the correct sorting at source of recyclables and other waste.
  • Public awareness actions about the existing collection networks for special waste streams, such as Waste from Electrical and Electronic Equipment (WEEE), batteries, lamps, pharmaceutical residues and expired, edible oils, clothing/footwear, butcher and fish shop waste.
  • Establishment of a “reward” system for entrepreneurs and residents.
  • Experiential workshops and campaigns to promote the prevention of municipal solid waste production and the reuse.

The program’s implementation period spans 10 months, from February 9th to December 8th, 2023. Its primary goal is to foster widespread awareness, inform and motivate residents, employees, entrepreneurs as well as visitors of the Intervention Area towards the alternative management of Municipal Solids Waste, for the transition to a more circular economy.

Learn more at: www.simmetexo.gr

The deliverables of the “I Participate!” Act, grouped by type, are:

Awareness-raising actions/activities:

Α. Creative content

  • 2 pcs Creative content (logo, message, banner)
  • 4 pcs Creative content of awareness posters
  • 8 pcs Creative content (mock-ups) of press release – newsletters
  • 6 pcs Creative content (mock-ups) of information label and contamination of means of collection (bins)
  • 4 pcs Creative content AND compilation of informational guides
  • 4 pcs Advertising Entries (mock-ups)
  • 2 pcs Creative content of posters/information cards
  • 1 pc. Creative content of monthly calendar (16 months)
  • 1 pc. Creative content of “I Participate” sticker badge
  • 2 pcs Creative content of participation and reward souvenirs
  • 1 pc. Creation of website content

Β. Printing

  • 12 posters for the Act – dimensions: 100 cm x 200 cm
  • 4 posters for the Act – dimensions: 70 cm x 100 cm
  • 1000 information labels
  • 841 informational guides
  • 975 posters / cards (A4/A5)
  • 1778 monthly calendars
  • 775 “I Participate” sticker badges

C. Production of advertising messages / audiovisual material

  • 5 pcs Thematic radio spots
  • 4 pcs Thematic TV spot (accessible to people with sensory disabilities),
  • 4 pcs Thematic video (webisodes)
  • 4 pcs Presentations of special topics (e.g. ppsx) or videos
  • 2 pcs Theatrical event scenarios
  • 1 pc. Establishment of an address book and development of a mechanism for periodic mass communication via e-mail

D. Supplies

  • 2 Roll up floor stand Outdoor
  • 1 Gazebo/Pavilion
  • 2 Flag Banner (self-supporting)
  • 1 promotion table
  • 1 small video projector
  • 1 laptop
  • 1 tablet
  • 400 tabletop stands
  • 830 USB sticks
  • 991 multi-purpose carrier bags
  • 987 participation souvenirs
  • 20 reward souvenirs

E. Broadcasting of Advertising Messages/Publicity

  • 40 Local (exclusive) print media exposure
  • 1168 Screenings in local (exclusive) non-print media – radio
  • 412 Screenings in local (exclusive) non-print media – TV
  • 8 months of Promotion in local (exclusively) non-print media – websites (2 websites x 1 month + 2 websites x 3 months)
  • Rental of 4 surfaces of fixed outdoor advertising media
  • Operation of 6 information stands

F. Awareness-raising actions

  • 12 Theatrical events (2 scripts x 6 repetitions)
  • 6 Technical meetings
  • 400 Door-to-door updates/Distribution of material
  • 350 Door-to-door updates/Demonstration of good sorting at source practices
  • 1 Design – guide for the implementation of the tender procedure
  • 2 Ceremonies to announce – reward the “winners”
  • 10 Hands-on workshops
  • 1 Product exchange bazaar

G. Publicity actions/activities:

  • 1 Opening press conference

 

Inclusion Decision

1st Amendment of the Inclusion Decision

Monitor the Act via anaptyxi.gov.gr

 

 

Scroll to top